Preklopljene cascode LNA - tunning krug stvarnim LNA

A

ansonyeap

Guest
zdravo.Ja sam student radi na presavijeni cascode LNA designed by moja viši za rad na 2.14GHz.LNA su izmišljena i čip se mjeri.S-parametri mjeriti prikazane neke odstupanje od željenog spec..Ja sam dužan napraviti optimizaciju na dizajn baziran na mjerni rezultat.

Ali ja ne imati iskustvo o tumačenju mjeri rezultat i ne znam što je razloga koji uzrokuju S-parametara variraju od željenog temelji se na rezultat.može bilo tko pomoć mene?Imam uključen mjeri rezultat.hvala ti
Žao nam je, ali morate prijaviti kako biste vidjeli ovaj privitak

Možete li razraditi što je razlika vašeg jesu uzimajući ...???..
Pretpostavljam da bi moglo biti manje mjeriti dobitak ....
Možete raditi na vašem mathcing strujna kola, ako je to slučaj .... nisam coud predvidjeti sve više znam differnce ....u rezultatima

u redu.za moj post-simulacije izgleda S-parametara kao što slijedi

S-parametar S11 S12 S21 S22 NF NFmin
Vrijednost (dB) -9,63 -36,65 16,95 -14,96 1,17 1,11

na 2.14GHz radna frekvencija.

mjerni rezultat, ali pokazali su da su vrh S21 pomaknut na 2.06GHz umjesto 2.14Ghz što je željeni jedan.Dolina S11 i S22 također pomaknut na 2.06GHz.S12 je gori.Pretpostavljam da je to imati vrha (na-dB) na 2.14GHz, ali u mjerenja nije imao vrha.

glavna razlika je u tome što svi S-parametri mjeriti odgovor je pomaknut u lijevo do 2.06GHz umjesto 2.14GHz.

bilo koji sugestija o tome što je uzrok za pomicanje radna frekvencija na lijevoj strani umjesto 2.14GHz?za S21 (dB) je manje od simulacije je zbog podudaranja problem kao ja znam.ali ono što je glavni uzrok koji uzrokuje odgovor na pomaknut?hvala ti.