Mjerenje međuinduktivitet između induktora

M

matte87

Guest
Hi svatko, Im 'težak za mjerenje međuinduktivitet između dva induktora koristeći mrežni analizator. Da biste to postigli, pratim dvije luka i postupak umjeravanja nego što sam mjeriti S i Z parametri. S obzirom na generički krug dvije zavojnice zajedno, ja bi se očekivati ​​da međuinduktivitet vrijednost "skriven" u Z12 / Z21 parametar i da se može naći pomoću formule: M = Z12 / (2 pi freq), budući da u Teorija je čisto imaginarni Z12. Ono što sam pronašao je pravi dio koji je gotovo konstantna u širokom rasponu frekvencije (≈ 500 Ω) i imaginat dijela čime se povećava kako se i očekivalo. Mogu zanemariti Z12 (Real) i koristite formulu da se parametar M? Vas Thak jako puno! Mat

bitno M = lika (Z12) / kutno freq. Dakle, odgovor je da.

Pozdrav, može li molim vas objasniti zašto je M = Z12 / (2 pi freq)? Ja sam početnik u EMC. Molimo objasniti detaily. Puno hvala.

Pozdrav, možete li objasniti zašto je M = Z12 / (2 pi freq)? Ja sam početnik u EMC. Molimo objasniti detaily. Hvala vam puno.
Hi Laren, odnos proizlazi iz definicije matrice impedancije Z jednog kruga koje se sastoji od dva povezana induktora. Budući da je ovo 2-lučki sustav, što će imati 2x2 matricu koja opisuje sustav: (V_1 V_2) = [Z] * (I_1 I_2). Ako pišete odnos između napona i struja u dva lučkog sustava naći ćete nešto poput (zanemarujući parazitska kapacitivnost, as obzirom otpor): V_1 = (R1 + jwL1) I_1 tipke + jwM * I_2 V_2 = (R2 tipke + jwL2) I_2 tipke + jwM * I_1 Gdje R1 i R2 su parazitske otpori dviju induktora, L * auto induktivitetu i w = 2pif. Ponovno napisati taj odnos u "Matrix-modu" i da otkrijete da Z12 = jwM i očito M = Z12/2pifreq. Imajte na umu da Z12 Z21 = od međuinduktivitet između induktora je isti. Bests