jednosmjerno DC Motor Speed !!!!!!!

U

usman_star2

Guest
hi frnds,
Želim pokrenuti DC motor u jednom smjeru pomoću PWM DAC i ADC

1) Prvi program recite max.
brzine DC motora2) Gave ulaz kao 500RPM iz KEYPAD onda motornih trčanje na određenu brzinu.

Ljubazno reći mene kako mogu graditi program i ako u imati bilo koji materijal već učinila tada priložite ga
Puno hvala
BYE
Last edited by usman_star2 dana 27. listopada 2007 17:52, edited 2 times in total

usman_star2 wrote:

hi frnds,

Želim pokrenuti DC motor u jednom smjeru pomoću PWM DAC i ADC1) Prvi program recite max.brzine DC motora
2) Gave ulaz kao 500RPM iz KEYPAD onda motornih trčanje na određenu brzinu.Ljubazno reći mene kako mogu graditi program i ako u imati bilo koji materijal već učinila tada priložite ga

Puno hvala

BYE

Što si ti čovjek govori.Te dont imati bilo koji poštivanje drugih.
Ja sam student.tako da student uvijek na učenje pozornici nije potpun koder ok.
Na taj način dont pitati te stvari sljedeći put.stvarno hert moje osjećaje.
Žao mi je.

Na taj način ovaj L293D DC motor Želim koristiti ok.
sada reći mene put to program

usman_star2 wrote:

Što si ti čovjek govori.
Te dont imati bilo koji poštivanje drugih.

Ja sam student.
tako da student uvijek na učenje pozornici nije potpun koder ok.

Na taj način dont pitati te stvari sljedeći put.
stvarno hert moje osjećaje.

Žao mi je.Na taj način ovaj L293D DC motor Želim koristiti ok.

sada reći mene put to program

Ovo nije moja zadnja godina projekta.
to je mini projekt koji želim učiniti za sebe.
u redu
tako da ako ja dont znati o DC motor željenih članaka onda recite mi DC MOTOR imena.
ne dao ove komentare.
n dont biti oversmart Bro.
u redu

Usman, te potreba vrlo osnovni pomoć.ja će predlagati googling o DC motori i učenje o njima prije nego što dolaze ovdje traže luč pladnju da se za vas predati.

ali ja pokušati biti konstruktivan previše ..

ovdje je dobro mjesto za početak