help!

P

Picstudent

Guest
zdravo
Ja sam početnik u 8051 obitelji controllers.Presently sam radiš Projekti na PIC jedini.Htjela bih početi raditi na moju obitelj Intel also.I sam zbunjena s puno versions.Kindly vodič mene sa prikladnim kontroler za početak sa.Također mi dati neke linkove na prikladan ide i programer da biste započeli s.Ja sam radi razvoja u zboru samo za sada.Tako C razinama svibanj neće biti udoban za mene.

Salam,

Mnogi companys sada fabrikovati UC 80C51 arhitekture temelji se na Intel, Atmel, Dallas ....

Najpoznatiji je UC ATMEL AT89CXXXX serije.

Možete početi sa AT89S51 (4k flash) ili AT89S52 (8k flash)
Oboje su ISP (u sustavu Programble) tako da možete lako ih program pomoću kabela (DB25) s buffer (Traži EDABoard za AT89S ISP programer)

Za dobar uvod i mnoge resurse idite na
www.8052.com

Asembler ASEM51, It's good.

Simulator Pinnacle52 i ispravljanje pogrešaka

Poslat ću vam linkove za gore mekana kasnije.

Eng.Amr Ahmed

započeti s 8051 (80C51) koji ima sljedeća konfig.
>> 16 bita addressbus
>> 8 bitnu sabirnica podataka
>> 4 IO lukama
>> 4K ROM interni
>> 128 bajtova RAM-a

Vidi: 8051 Micro-Controller by Kenneth AYALA
& INTEL Priručnik također dostupna na Intel
Web stranica

The 51 CPU evoluirala od originalnog prvih 31 mikro.
Postoji mnogo proizvođača. Ali samo diffrence je iznos od periferije ..Na primjer neki imaju 2 vrijeme druge 3 drugi čak 1.
Neki imaju jednu UART neke čak 2.Neki imaju interne FLASH drugih morate ga dati na račun koristeći I /
O kočiće ..
Neki su brže od ostalih Sada ima oko koje se pokreću u 100Mhs i RISC CPU ..Ja čak znam jednog proizvođača u Kanadi koja je verzija od 51 s jedinica s pomičnim zarezom !!!!!!!!!
Ove dane možete napraviti vlastitu verziju od 51 .. Ima obilje od slobodan synthesizable jezgre
Jedna stvar su oni svi u Commun je pouku postaviti adresu prostora.To znači da koriste isti software tools ..Ja ću vam preporučiti uzimajući Keil je manje ili više je de facto standard u insdustry ..