help - što je između različitih VHDL i ahdl i verilog

D

dobrota

Guest
halo! ja sam colleage student iz Taiwan
želim studij HDL, ali ja ne znam što je različit među njima
谢谢啰---- hvala

Razlika b / w ti ne može biti definirana.Razlika postoji u konstrukte za kod se koristi u ovim jezicima.Sva 3 su H / W opis; jezika VHDL & VerilogHDL su standardno HDLs, AHDL je propreitary jezik Altera.

VHDL i Verilog se kao drugačiji, kao da ste se analogija između C i Delphi (Pascal).Obje imaju različitu sintaksu, ali može postići slične rezultate.

Ljudi koriste za strukturirani jezik možda biti lakše započeti u Verilog.VHDL osnovana je više nego Verilog (i stariji).To je kao, ako se kao prvi primjer iznad, 'C' kompilatora su stariji.Oni svibanj biti najbolji izbor, ali su industrijski standard.Međutim, Verilog je zarada puno korisnika, posebno u području ASIC oblikovanje.

Postoje razlike između VHDL i Verilog koje vrijedi spomenuti.

VHDL je višoj razini nego što Verilog.VHDL su, na primjer, knjižnice.Možete staviti cijeli blok u biblioteci, a zatim ponovno koristiti lako.Sa Verilog, ne morate to.Svaki put kada želite započeti novi projekt, a vi se nešto korisno iz drugog projekta, morate poduzeti sve izvore datoteke pojedinačno.Ne postoji pojam 'paket'.

Verilog može ići na nižoj razini nego VHDL.Možete model na tranzistor razini (mos vrata, ...).To je razlog zašto je često Preffered ASIC za dizajn.

Bottom line, VHDL je više podržan od Verilog.Imate više stvari na Net-u VHDL dostupan.Tvrtke ofted ne VHDL alati prije Verilog alata.Uzmi za primjer Xilinx EDK i MicroBlaze mekani procesor, koji su još samo generirana u VHDL.Verilog je jednostavniji za naučiti (IMHO), te je dobivanje podrške brzo.

Mnogi od današnjih alata sada podržavaju mixed-jezik sintezu.Tj. možete imati VHDL modul instanced u Verilog modul ili obratno.

Hi Big_Boy,

Slažem se s nekim od vaših bodova, ali ne sve (žao za to).^ _ ^