gdje početi učiti o PIC-a u ovom ogromnom moru PIC?

M

meetmepal

Guest
Hai svima: D, ja sam u inženjerstva i ja znam neke osnove o mikrokontrolerima i njihove programiranje, s obzirom na 68HC11 ja sam prilično zbunjen:? gdje početi učenje PIC iz koje čip početi od? i tako dalje:!:. bilo bi korisno ako neki od vas bi mogao dati svoje mišljenje o tome gdje početi učiti za pic i koji čip početi od temelju ur iskustva ili ur stručnosti! Također želim da biste dobili neke detalje o pristupu memorije koristeći 68hc11, što znači da ono što tip memorije koristiti i kako bi na temelju ur iskustva:?: hvala u očekivanju: D pozdrav, željan naučiti PIC meetmepal: D

hi u može početi s pic 16f84 to je lako nositi sa i naći će se na neto mnogim projektima s njim i knjige

Rekao bih početi s novijim uređajima, poput 18F252. 16F84 je prilično stara i iako učenje još uvijek će vas naučiti osnove, da 18F dijelovi raditi drugačije. Zašto ne naučiti na nešto više moderne koji je više vjerojatno da će se koristiti u novim dizajnom? Microchip su raspisivanju oslobađanje mnogih novih varients od 18F raspona, uključujući i one s ugrađenim USB: D Znate li da možete dobiti besplatne uzorke iz Microchip, ovisno o vašoj zemlji? Oni će vam poslati do 5 tipova, tri od svake vrste. Samo nemojte da zloupotrebljavaju svoj sustav, oni provjeriti više računa itd i da će zaustaviti isporuku na Cijeli poštanski područje! Ako oni će poslati gdje ste, dobili nekoliko 16F84A, 16F877A, 18F252 , 18F452 igrati. Vrlo jednostavno programeri su dostupni za sve njih (samo traži ovdje ili web). Završna točka, ako stvarno želite saznati više o uređajima, naučiti svoju arhitekturu i asemblerski jezik prije preseljenja u C ili Basic. Imat ćete puno bolji uvid u to kako oni rade i biti u mogućnosti kodirati puno bolje u nadređenim jezicima, optimiziranje koda za temeljne arhitekture. Živjeli, FoxyRick.