Što je najvažnije za proučavanje analogni IC desigh?

B

bluecorner

Guest
ja sam početnik u analogni IC desigh.what je ključ to naučiti?
netko je rekao amp desigh je jezgra, stvarno?

Ja sam također nova.ali ja mislim da "igra" sklop u simulatoru može biti dobra polazna točka, budući da je mnogo više nego zanimljivo čitanje knjige te da će dati grubu ideju što i zašto te knjige govorimo.

iskreno govoreći, u moje prve 3 godine studiranja na elektronici, i nije imao pojma o tome zašto opamp's dobit je visoka kao što je moguće, zašto struja ogledala, zašto povratne informacije itd. ..kada je pretvarati se, onda svibanj barem znati zašto vam je potrebno koristiti one ružne formule ...

ako si željela čitati knjige, gledati u jednu knjigu koju je napisao veliki tip: Razavi

prvi u go kroz analogni uređaji i sklopovi posebno opamp.because to je ključni element u analognom design.u ići throgth poluvodiča u detaljima.
knjige r rizzoni, Razavi itd. r prisutan u edaboard. com

Bok

Ako želite početi s IC, morate studija o tranzistor fizike.Sve integrirani sklopovi nose neke dodatne specifikacije, koje morate znati.Ostala zanimljiva tema, vezana uz ugrađeni IC i izmišljotina, npr: ono što je silice napolitanki?, Što je supstrat?, Kako bi se izbjegla parasitics struje?

Mislim da AMmp kao početak je jako dobro, on će dati u vrlo dobrom backgroung o većini osnove analogne CTS, a naći ćete ga u dobro

za reference pokušati provjeriti Ravazi, Meyer i Johns & Martin ovo su najbolji, mislim

sretno

Gray i Mayer je također dobar udžbenik
(iako je fokus na BJT)
i možete ga pronaći u ED (at) boa ...
za "igru" pitanje
probati preuzimanje datoteka neki primjer
pekar
mikser
za simulaciju i igrati!

graditi paralo.jedan graditi s histereza.

graditi amp.sada graditi presavijeni amp.obaviti oba p i n tip verzije tako da ćete shvatiti performanse razlike kada "arhitektura" je isti.