čitanja informacija unutar 93c46.

R

ronydc

Guest
Zdravo prijatelji,

tko može riješiti moj problem.

JA ištanje to čitanje podaci unutar eeprom 93c46 ic.za koje sam se programer i pročitajte 93c46 time i spremili podatke kao binery datoteku.
Sada, ako želim pročitati BINERY SLIKA WHT mi je potrebno ..?

U nekim UREDNICI I OTVOREN DA BINERY datoteku.Ali kao da je to bila BINERY SADRŽAJA I
couldn't ZNATI WHT je pisan u THT datoteku.

SAMO MNOGO THT Znam THT U THT FILE NUMBER A kao -> 12345 ili 2323 ili bilo koji broj piše UZ OSTALE INFORMACIJE.Mi treba da saznate THT BROJ, za projekt.

CAN netko pomoć mene.?
Ako neki čovjek može, ja sam slanje binery file sa.Plz pomoć mene.

-RONY.
Žao nam je, ali morate prijaviti da biste vidjeli u ovom prilogu

Ti bi trebao znati što podataka predstavlja biti u stanju učiniti bilo koji smisao izvan nje.

Bruce

Otvorite ga s heksadecimalna editor kao što je WinHex za Windows, i vidjet ćete ovih 128 bajta.Ja ne prizna ništa poznato, iako neki od Internet svibanj biti 16-bitne vrijednosti.
Code:

00000000: 80 FF 80 FF 80 FF 80 FF 88 F6 AA AA FF 88 FF F6

00000010: 88 AA F6 FF FF FF FF FF FF FF FF FF 48 FA FA 48

00000020: 48 FA C1 F9 9b 8A F6 FF C1 F9 9b 8A F6 FF C1 F9

00000030: 9b 8A F6 FF 0B FF 76 A9 F6 FF 0B FF 76 FF A9 F6

00000040: 0B FF 76 A9 F6 FF FF FF F3 F7 F3 ED FB FF FB FB

00000050: 82 FD 82 FD 82 FD 4f E2 4E E2 4E E2 EB EB C3 EB

00000060: C3 C3 B0 FD B0 FD B0 FD 97 FD 96 FD 96 FD FF FF

00000070: EF EF FF FF FF FF FF FF FF EF EF EF EF FF FF FF

Da hvala za informacije.ali ja mogu vidjeti heksadecimalna datoteku.tht fazi sam briąe.već.moj ptoblem je.kako čitati informacije tht unutar datoteke u nekom obliku intellegible ..?pretpostavimo jedan broj -> 22345 pohranjuju se u datoteku, kako mogu pročitati, gdje je broj tht i whts tht broj.

Ako znate što broj (sekvenca)