elektronika Forum

Pravila | Recent posts | Tema RSS | Search | Register | Log in

Kako utvrditi MOS Šiba aspekt omjer?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Indeks -> Analogni IC Design & Layout -> Kako odrediti MOS Šiba aspekt omjer?
Author Poruka
ethan

Post 17 lipanj 2005 16:53

što je omjer nmos?

Hi there,

Trenutno, ja sam student i radni OTA sa switch-kondenzator CMFB i kasnije ide na switch-design kondenzator pojačalo. Ja sam izvjedljiv što je najbolji omjer MOS šiba.

Recimo, za TSMC 0.35um tehnologiju s 5v proces, minimalna dužina je 0,5 mikrona. Na taj način kako mogu odabrati W / L za NMOS prekidačima u switch-kondenzator CMFB i također u uzorkovanja i pojačanja?
gdje sam trebao iskrcati za prijenos vrata prekidač i NMOS samo sklopke?

Pročitao sam knjigu Martin's, Razavi knjige, i neke novine. Neka je sa minimalne dužine i širok width; neke novine, rekao je čak i sa dugim prekidačima za smanjenje sat feedthrough (2004 ISSCC).

I ja sam zbunjen ja. Može netko reći mene više pratical pravila i posebna pravila o tome?

ethan
Povratak na vrh
Google
AdSense
Google Adsense

Post 17 lipanj 2005 16:53

Oglasi

Povratak na vrh
aryajur

Pomogao: 73

Post 17 lipanj 2005 21:21

Re: Kako odrediti MOS Šiba aspekt omjer?

1. svi, da odluči da li možete staviti prijenos vrata ili NMOS / PMOS samo šiba ovisi što prekidač mora proći. NMOS može proći niske napone ispravno, a ne visoke napone, dok PMOS ne suprotno. SO ulazi u koje je potrebno proći visoke i niske vrijednosti će zahtijevati prijenos vrata.